عکس متحرک
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ :
با مشاهده روزنامه‌ها و مجله‌ها می‌بینیم اکثرا تبلیغات مشابه یکدیگر بسیار زیاد عمومی ‌می باشند . همگی آن‌ها به‌طور غیرمستقیم می‌گویند: «بیایید از ما بخرید، تا ما سود ببریم ثروتمند شویم.» ولی به این سوال جواب نمی‌دهند که چرا می بایست از آنها خرید کنیم.


فروشگاه

فروشگاه اینترنتی,راه اندازی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه ساز

حال این تبلیغات را با تبلیغی مقایسه بکنید که به‌طور خاص، بسته‌ای جهت از محصولات خدمات را با قیمتی ویِژگزینشه جهت افرادی ویِژگزینشه معرفی می‌کند. چنین تبلیغی در بین ده‌ها تبلیغ در همان زمینه متمایز خواهد شد و اقطعا ل فروش بیشتر شدن می‌یابد.
تبلیغات را ویِژگزینشه سازید

تبلیغات خاص و مفرق همواره موردتوجه قرار می‌گیرد. یکی از موارد خیلی مهم جهت مفرق بودن، ارائه قیمت و توجیه آن است. خیلی ی از رقیبان قیمت‌ها را به‌راحتی در اختیار علاقه‌مندان قرار نمی‌دهد و همین طور قیمت را توجیه نمی‌کنند. بارها از فروشنده پرسیده‌ام جهت چه این پیراهن گران‌تر است و او می‌گوید چون کیفیتش بهتر است. چنین پاسخ‌هایی کافی نیستند. تعریف کیفیت بهتر چیست؟

در تبلیغات قیمت را توجیه بکنید شرح دهیدکه مشتری با پرداخت قیمت، چه ویژگی ها یی به‌دست خواهد آورد. همچنین حس فوری ت را در مشتری برانگیزید تا بلافاصله به خرید كار نماید .
پیشنهاد اتی که به‌سرعت فروش را بیشتر شدن می‌دهند

وقتی مجموعه کالاها و قیمت آن‌ها را معین کردید، نوبت به ارائه پیشنهاد ات فروش مناسب می‌رسد. پیشنهاد های فروش آزموده‌شده‌ای وجود دارند که به‌محض به‌کارگیری فروشتان را بیشتر شدن خواهند داد. بر‌خلاف روش‌هایی مانند برگزاری تبلیغات دو وهله ‌ای، هدف اینشیوه فروش مستقیم محصولات است. در اینروش قیمت محصول را ذکر کرده وآن‌را با اطلاعات مکمل توجیه می‌کنید که باعث می‌شود کالای شما زیاد با‌ارزش به‌نظر برسد، پس با ایجاد حس لحظه ای و فوری ت ی به خواننده می‌دهید تا او فوراً با بخش فروش ارتباط گرفته این توصیه فروش را از دست ندهد.

با اینکه این نوع پیشنهاد ات فروش اکثرا ً به‌صورت کتبی انجام می‌شوند، ولی کارکنان فروش بایستی در مورد پیشنهاد ، تمام اعتراضات ممکن در مورد قیمت، کالاها یا خدمات وبقیه جنبه‌های معلت ه آموزش ببینند.
انواع توصیه های فروش

در این بخش به نمونه‌های اثبات‌شده‌ای از توصیه ات فروش مستقیم می‌پردازیم که خواننده را وادار به اقدام سریع جهت خرید از شما می‌کند.
توصیه ات با مدت محدود

این نوع پیشنهاد ات مدت‌دار،روش مورد‌علاقه من در فروش است. مشتریان همواره تمایل به تعلل دارند. آنان حتی خرید محصولات ی را که کاملاً ضروری به‌نظر می‌رسد، به تعویق می‌اندازند. با ارائه پیشنهاد ات با مدت زمانی محدود بر این مساله فائق می‌آیید.

در پیام‌های توصیه فروش، ی ارائه کرده و فروش ویژه را تا مدت محدودی ادامه دهید. مثلاً به مشتری بگویید به تمام افرادی که تا انتها ساعت کاری چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت سفارش خود را ثبت کنند، یک کتاب رایگان جایزه داده خواهد شد.

آن دسته از مشتریان محصولات آموزش ی من که از شهرستان‌ها ارتباط می‌گیرند، ابتدا بسیار زیاد پر انگیزه هستند ، ولی وقتی در می‌یابند که برای پرداخت باید به بانک مراجعه کنند، این‌کار را به تعویق انداخته بعد از چند روز به فراموشی می‌سپارند. اما امکان پرداخت آنلاین در وبسایت وجود دارد، ولی گاهی از مشتریان کارت بانکی با رمز دوم فعال ندارند یا از خرید اینترنتی وا تمام دارند.

راه‌حلی یافته‌ام که زیاد موثر واقع می‌شود؛ به‌این ترتیب که هرگاه مشتریان ارتباط می‌گیرند تا در مورد روش خرید سؤال کنند، به آن‌ها شرح می‌دهم که نامشان محصول درخواستی را یادداشت کرده ‌ام و یک توصیه خوب جهت شان دارم. اگر تا انتها ساعت کاری همان روز وجه را پرداخت کنند، یک محصول دیگر به‌عنوان جایزه برای شان می‌فرستم چنانچه خرید به فردا موکول شود، این جایزه به آنان تعلق نخواهد گرفت.

چندین مشتری تا به‌حال ارتباط گرفته گفته‌اند که بانک شلوغ بوده و نتوانسته‌اند وجه را پرداخت کنند و تقاضای تمدید این فرصت را تا صبح روز بعد کرده ‌اند و در نهایت خرید کرده ‌اند.

به‌طور کلی خریداران ی در‌می‌یابند فرصت ویژه‌ای فراهم شده، ولی به‌زودی انتها خواهد یافت، تمایل زیاد بیشتری به خرید پیدا می‌کنند. چنانچه هیچ توصیه مضخصی نداشته باشیم، اکثرا ٌ خرید تا میزان ممکن به تعویق می‌افتد در بسیاری از موارد به فراموشی سپرده می‌شود.
پیشنهاد ات تخفیف قیمت

من شخصاً علاقه‌ای به تخفیف قیمت محصولات ندارم، زیرا فکر می‌کنم تخفیف ذهنیت نامناسبی را به مشتری منتقل می‌کند. زیرا وقت ی خودتان فکر بکنید محصول یا خدمتتان ارزشی ندارد، حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد. بسیاری از افراد همین فکر را خواهند کرد.

اما درصورتی ‌که ی موجه برای تخفیف دارید، این‌گونه توصیه ات می‌توانند موثر واقع شوند. مثلاً اگر کار شما فروش لپ‌تاپ است و به‌تازگی تغییراتی در عرضه کالای ایجاد کرده اید، می‌توانید بگویید:

ما عرضه سری جدید لپ‌تاپ‌ها را شروع کرده ‌ایم. ولی مقادیر خیلی ی از سری قبلی که کارائی بسیار زیاد خوب ی دارند باقی مانده است. این اقلام هنوز سیستم ‌های فوق‌العاده‌ای می باشند . ما سرمایه‌گذاری سنگینی در خط انجام داده‌ایم و در حال حاضر می‌خواهیم موجودی انبار قبلی را به‌سرعت به فروش برسانیم.

ما ۱۲۷ لپ‌تاپ در انبار داریم. جهت به‌وجود آوردن یک فرصت بی‌شبیه برای شما، آن‌ها را نه به قیمت اصلی ۸۹۰ هزار تومان، بلکه جهت تامین نرخ ‌هایمان فقط با قیمت ۵۳۹۷۰۰ تومان عرضه می‌کنیم.

به قیمت ویِژگزینشه ۵۳۹۷۰۰ تومان دقت بکنید که خیلی قابل‌قبول‌تر از ۵۵۰ هزار تومان است. به منطقی ارائه‌شده جهت كم شدن قیمت توجه بکنید .
توصیه عرضه با تعداد محدود

توصیه عرضه محدود، جهت هر نوع محصول، خدمت یا قرارداد مشاوره که افراد می بایست واقعا ً مشتاق باشند تا آن‌را بخرند، موثر است.

در واقع این نحوه آن‌قدر موثر است که برخی وقتها می‌ارزد که عرضه را به‌صورت هدفمند محدود بکنید . به‌عنوان مثال، چنانچه کار شما ارائه مشاوره برای ایجاد سود بیشتر در کسب‌و‌کار است، قطعاً نمی‌توانید به مشتریان نامحدودی رسیدگی بکنید . فرض بکنید با محاسبه ضروری جهت هر مشتری و زمان مورد‌نیاز برای بقیه کار ‌ها مشتمل بر بازاریابی خدماتتان به این نتیجه رسیدید که در ماه نمی‌توانید بیش از پانزده الی بیست مشتری داشته باشید. از آنجا که در هر صورت مجبورید تعداد مشتریان خود را محدود نگه دارید پس چرا عرضه محدود را جزئی از توصیه خود نسازید؟
پیشنهاد «اجازه ندهید رقبا زودتر كار کنند»

این نوع توصیه ات، یکی از خوب ‌ترین پیشنهاد ات است که اما همواره قابل‌مصرف نیست. در اینروش با به‌وجود آوردن روحیه رقابتی باعث می‌شوید افراد جهت از دست ندادن فرصت و به‌دست آوردن محصول یا خدمات به شما هجوم آورند.

ما محصول راهنمای ی خاصی جهت فروشندگان خدمات بیمه‌ای تهیه کرده ‌ایم و هر ماه فقط تعداد معین ی از آن‌را به‌فروش می‌رسانیم دلیل ما جهت خریداران آن است که چنانچه این مطالب در اختیار همه ‌ رقیبان باشد، روش‌های آموزش داده‌ شده دیگر منحصر‌به‌فرد نخواهند بود. در تبلیغات بازاریابان بیمه را تشویق می‌کنیم این بسته روش ی را بخرند، قبل از آن‌که رقیبان آن‌را خریداری کنند. این امر آنها را به اقدام بسیار زیاد سریع و بدون تصمیم‌گیری‌های زیاد وادار می‌کند. در این روش، با کمیاب ساختن کالایی که اگر به‌دست رقیبان بیافتد آن‌ها را در موقعیت بهتری قرار خواهد داد، سود خود را بیشتر شدن می‌دهیم.

بناربن سعی بکنید همواره توصیه ات معین ی جهت مخاطب خود داشته باشید. مشتریان با محصولات بی‌شماری احاطه شده‌اند فروش کار راحتی نیست. ارائه یک توصیه معین می‌تواند فریاند تصمیم‌گیری را برای مشتری آسان سازد و فروش شما ارتقا می‌یابد.



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
چهارشنبه 21 بهمن 1394
شنبه 12 فروردین 1396 06:05 ب.ظ
If you wish for to obtain a great deal from this piece of writing then you have to apply
these strategies to your won weblog.
پنجشنبه 22 بهمن 1394 08:53 ب.ظ
با سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ
گروه پروانه برای افزایش بازدید وبلاگ شما اقدام به ارسال پیام به وبلاگها میکند.
اگر میخواید بازدید وبلاگتون افزایش پیدا کنه به ما سری بزنید.
موفق باشید!
پنجشنبه 22 بهمن 1394 04:58 ب.ظ
سلام

درآمد ثابت ماهیانه داشته باشید

کسب درآمد ماهانه بالای 1 میلیون تومان

100 درصد تضمینی


لینک آموزش برای آقایان:

http://bit.do/poolsaz

لینک آموزش برای خانم ها:

http://bit.do/poolsaz2

درصورت داشتن هرگونه سوال با ایمیل زیر در تماس باشید :
toopfile.ir@gmail.com
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 31 تا 33



آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی